Morni'n!

Kokar gröt och dricker Berocca. Jag har INTE tid att bli sjuk nu så det är bäst att göra vad man kan för att mota bort alla sjukdomar. Döda döda!

Imorgon är det Valborg. Alla som ska supa räcker upp en hand. Nä, supa ska man inte. Det har jag faktiskt aldrig under mina 25 år på jorden gjort på Valborg. Tyckte alltid att det var för kallt för att vara ute och ränna. Jag gick till Majbrasan och sen fick det vara bra. Men imorgon ska det drickas vin och öl i goda vänners lag i alla fall. Först middag med Stockholmstjejorna och sen en hejdundrande 25årsfest, nu är det Pärs tur att närma sig 30. Men man kan ju undra varför allt alltid planeras till samma kväll? Jag planerar dessutom mina helger typ 2 månader i förväg och så krockar det ändå.

Nu ska jag packellipacka och sen ska jag genomlida några timmars föreläsning innan jag tar tuffetåget till STOCKHOLM BABY!

Kommentarer
Postat av: malin

åhh.. fantastiskt med ostkrokar o cola efter gaganatt. de i sig är tillräckligt för att jag ska längta.

2010-04-29 @ 14:22:15
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anna

då ska jag också ha något att komma hem till, så att alla är glada "alla kan va me å trena" som Nasse säger:)

2010-05-01 @ 10:44:55
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0