Så kom ännu en söndag

Nu är jag ensam igen. Jimmie åkte till jobbet i Stockholm imorse.

Gårdagens fest var supermysig och Anna hade verkligen ansträngt sig, jösses. Men när det kommer till henne blir man aldrig besviken. Vi fick gå på skattjakt och så hade hon köpt ostbågar, kära nån. Jag har inte ätit mina älskade krokar på lite mer än en månad. Herregud vad det är gott! Jag inhalerade större delen av påsen själv. Förlåt alla andra som ville smaka. Jag blir ett monster när dessa ljuvliga, puffade, ostsaker dukas fram.

Skattjakten var spännande och rolig, vi var ett intressant gäng som var ute och spatserade i Fröslundas kvarter. Bilder på mig som prinsessa, Jimmie som kartongriddare, Malin som Dorothy, Jon som lejon, Anna som Rödluvan, Kristina som drake osv... osv... kommer. Sen.

Kommentarer
Postat av: Anna

det var finfint men tyvärr förstörde vädret:(

2010-04-18 @ 18:29:59
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0