SOL!!!

Åh vad jag älskar solen! Jag är skapt för högre temperaturer! Jag gillar när det är runt 25 grader ute. Eller varför inte 30? Mitt problem är bara att min hud inte är gjord för solen. Jag är så jävla tokskandinavisk som man kan vara på den punkten. Bränner mig efter 15 minuter i starkt solsken. Så nu börjar det eviga insmörjandet om jag vill kunna sitta på uteserveringar i eftermiddagssolen läppjandes på ett glas Rosé (utan att efter en halvtimme ha samma färg som vätskan i glaset...).


Den här är skitbra, inget kladd och sitter som berget när man badar.
Genomskinlig är den också så man riskerar inte att se ut som en kladdig britt som inte har lärt sig att man ska SMÖRJA UT krämen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0