Uppe sent som vanligt

Var och dansade för en stund sen. Vi är så himla bra! Älskar vår lilla grupp!

Jag hade ju bestämt mig för att inte vara upp till två inatt igen, men det verkar spricka. Sitter och Photo shopar och önskade att jag var bättre på det än vad jag är. Roligast är det med fotomontage... Jag håller på och jobbar på en grej som blir ganska ful men kul ändå. Den är lite hemlig nu, visar om ett tag.

Jahapp... Ska man ta och styra lite då. Borsta tänderna är ju en bra början till exempel. Har den där snurrbollen till lärare imorgon. Vill bomma hans föreläsning som vanligt. Ska nog gå imorn ändå, men mest för att få fika med mina fina vänner i skolan.

Avslutar med en bild på mitt mellis idag...

Lycka att komma hem till det där. Släng er i väggen alla mellanmålsmackor, gröter och saftsoppor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0