WTF vädret?

Svenskarna blir helt besatta av väder vid den här tiden på året. Det är det naturligaste att börja ett samtal med. Vi älskar att prata om vädret och det med all rätt för WTF vädret? Vad hände? Imorse strosade jag med öppen vårjacka och nu snöar det! Aprilväder som man brukar säga. Det kan lika gärna komma snö som det kan vara 20grader varmt och T-shirtväder. SKIT e vare vare e!

Har precis ätit rester från den här middagen...

Hemmagjord Napolitansås och mozzarella. Bra middag på Jimmies initiativ, bra lunchrester på Maddes initiativ.

Kan förövrigt berätta att det där grupparbetet jag har ägnat mig åt, där man skulle komma på ett koncept som man pitchade och tävlade mot andra koncept med, har gått bra. Så bra att min grupp faktiskt vann pitchen. Inte helt fel, lite tuppig känner jag mig, jag gillar ju att vinna väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0