2010

Nytt år... I år fyller jag 25-år. Det känns inte särskilt vuxet faktiskt. 30 är det nya 25, lätt.
Jag kommer nog inte gifta mig i år. Men jag kommer att få gå på bröllop med min fästman,
det känns väldigt stort.

Hur blev nyår då? Väldigt lyckat. Jo, en och en annan fyllefadäs slank in, men men.
God mat, goda vänners lag och en massa skaka rumpa. Som det ska vara.

Skolan börjar dock banka rätt obamrhärtigt på min dörr. Jag har lyckats förtränga tentan vi
har direkt efter lovet. Sen har vi redovisning tre dagar senare av en trycksak som jag INTE
har tryckt ännu. Uj uj uj. Ett nyårslöfte... hrrm... satsa mer på skolan och mindre på dans.
Dansen är helt fantastisk men jag måste börja prioritera något annorlunda tror jag minsann.
Jag flyttade faktiskt till Eskilstuna för att plugga. Sen att jag har träffat några av mitt livs
underbaraste människor på kuppen är en grym bonus, ni vet vilka ni är, jag bör ha deklarerat
det rätt tydligt i en och en annan rödvinsdimma... PUSSAR.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Marielle

....25 det e ju ingen ålder..ja fyller 27 hua hua



Usch skolan..blä..ja dans o vin e bättre håll dig till det haha



2010-01-02 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0