Stereolupp och lättöl

Den här dagen har känts så oproduktiv men ändå har det hänt en massa.

Började dagen med att åka till Västerås för att ha tillgång till en biologisal a lá högstadiet. Det fanns konstiga burkar med saker i, plastskelett som man direkt fyndigt börjar kalla för Benjamin, gamla presentationer på kartong som vilken layoutare som helst skulle gråtit över (men i åttan var det ju helt okej med clip art och regnbågsfärgad välvd text, ballt till och med).


Fotat genom stereolupp... svårt att få det bra...
Men det var helt makalöst faschinerande att titta på en fjäril i 45 gångers uppförstoring. Det är en helt otroligt vacker värld vi lever i utan att veta om det. Naturens under, alla gånger.

När jag sen var tillbaka i Eskilstuna hade jag fått ett mejl från min lärare i den kursen som jag hade massiva rester i. Han ville bara ge mig lite konstruktiv kritik och meddela att jag nu var godkänd. HALLELUJA!

En av de uppgifter jag hade släpandes. Helkackig upplösning här, men men.


Denna goda nyhet firades med att tvätta... Eh, sopigt sätt att fira. Men det var tvunget. Började bli lite väl skralt i underklädeslådan. Bara dom där skitobekväma som man egentligen borde slänga var kvar. NÄPP, jag tog mig faktiskt i kragen och gick och köpte chips och lättöl att fira med mellan tvättvarven.

Nu då? Mer chips och en öl till kanske? So you think you can dance på tv.


Kommentarer
Postat av: anna

Grattis grattis!

2010-01-27 @ 00:50:44
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Hedde

Grattis. Och gott att du firade. Man ska fira så mycket man bara kan.

2010-01-27 @ 09:04:56
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Du är bäst! Jag säger ju det...

2010-01-27 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0