Knasigt kallt och Borat!

Rackarns bananer vad kallt det var ute idag! Jag tog en uppfriskande promenad till jobbet imorse och det slutade med att jag såg ut så här.



New chic style a lá Januari en kalla Swedtten.

Fler kyliga bilder...


Ett disigt Stockholm sett från Västerbron...


Folk brukar hoppa från Västerbron när dom vill dö. Det här är det som väntar... BrrrrRRR!

På jobbet idag var det ett gäng svensexakillar. De hade tvingat på den som skulle gifta sig en Boratbaddräkt. Det såg verkligen hellöjligt ut, HAHAHAHA! Han blev rätt tacksam när vi meddelade att det inte var passande att gå runt i den bland barnen och att han var tvungen att byta om.

Nu sitter jag och dricker lite öl. Har sedvanlig klädångest. Ska strax iväg på galej. Måste styra lite nu tror jag.

Ha en superbrakdundrande lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0