Måndag igen!

Mat igen... JÄKLAR vilken god pastasås vi gjorde i lördags!
Det är Lovas recept, hon är vår matmamma alla gånger, hon kan hon!

Färska tomater
Vitlök
Honung
Vitvinsvinäger
Mozzarella
Färsk basilika

SÅ ENKELT! SÅ GOTT!

Vi hade en grymt mysig kväll! Jag och Tove var dessutom så pass ambitösa att
vi gick ut och tog en öl på Embargo vid tolv , Lova var tvungen att gå hem och sussa.


Tove e ball och rockar sin lugg.


Den obligatoriska fulbilden. Jag gillar mest att ta sånna här bilder.
Jag ser lätt dum ut när jag försöker bli söt på bild.

Söndagen sen. Skön hemmadag. Vi lagade lasagne och maxade med färsk
parmesan i bechamelsåsen. Sen såg vi en film som vi inte förstod syftet med.


Idag var det kursstart.
Vetenskaplig Illustration. I den här kursen kommer vi
bl.a. få ha hela Naturhistoriska för oss själva och hänga på Eskilstuna Zoo.
Det blir bra.
Vi ska göra sånna här bilder typ. Ja och så ska vi rita insekter och djur också.

http://soulsongart.files.wordpress.com/2008/03/waratah-botillust1web.jpg

Kommentarer
Postat av: anna

fyfan, enda kursen jag ville gå:(

2010-01-21 @ 11:07:01
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0