Nyårsbilder


Viktigt med bra prepp för att uppnå bra fest. MAKE PRETTY!


Jo tack, det svallet höll sig ju i ungefär 20 minuter (nä... ca 3 timmar faktiskt).


Det är farligt att laga mat! Se alla plåster! Ville ha med Bamse men det fanns inte...


Långbord och min man rockar sin fluga där vid huvudändan.


Ibland är det gott med stek på farmors vis. Jag lovar att ingen av min hyvlade
hud kom med i gratängen.


David pratar med HELA kroppen.


Sen tyckte Simon att alla skulle dricka Mintu. Pax inte!


Vinboxen vilar tryggt i knät. Taxi mot kalas och tolvslag!


Klockan är tolv! Pang bom tjoff! Jag använde mina 13cm klackar till isdobbar
för att ta mig upp på ett lagon högt berg.


GOTT NYTT ÅR!!!


Tillbaka in i värmen och erövring av dansgolvet! Tydligen spelas en mycket bra
sång som alla verkar kunna...



Efter detta blev dimmorna för tunga och minnena få...

Tack för ett fantastiskt nyår allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hedde

Gott nytt år! (Lite i efterhand.) Snart, snart ses vi igen. Hoppas inte det är allför mycket med skola och dans, så vi hinner umgås riktigt mycket också!

2010-01-04 @ 19:20:16
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: malin

oo vilken babe! värmespolar äger. sen ska man bara hitta nått bra hårsprej så man får behålla svallet lite längre. may the search begin!

2010-01-11 @ 17:18:02
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0