Så gott som

Nu är jag så gott som frisk. Ja, jag tänker i alla fall vara det.

Imorgon ska jag jobba. Det känns tungt... Men det innebär pengar!
Pengar som behövs till sommarens långsemester i Grekland.
Vi hade tänkt vara där i ca 6 veckor den här gången. FY FAN VAD MYSIGT!
Jag har sett fram emot det sen förra sommaren från det att vi hade kommit hem från NYC.


Utsikten från vår balkong i Grekland. Att vara förlovad med en halvgrek REGERAR!
Jimmies familjs hus ligger på västkusten nere på halvön Peleponnesos.

Himla fint!

Kommentarer
Postat av: anna

det borde vi göra, beroende på hur klirret i kassan låter men vi kör i vind!

2010-01-09 @ 17:19:27
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: malin

gud vad härligt att resa till värmen. speciellt lockande är det i det här polarvädret. kan nog vara att man i misstag surfar in på rayans hemsida och råkar boka något.

hmm.. kanske jag borde tänkt på släkt då jag valde man ;)

2010-01-11 @ 17:27:30
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0