Så här såg det ut igår...

...där jag satt och jobbade. Jag vet, kanske har varit lite väl många äckliga close ups på sistone. Men det är ju så där äckelspännande. Det sjuka är att man snabbt blir insektnörd när man håller på med sånt här. När någon utbrister "UUUHÄÄ" kastar sig hela klassen upp för att titta ner genom luppen.




Förisjuttsingen vad det har snöat och stormat här idag. När jag skulle knata hem på mina pygméfötter kändes det som att jag tog ett steg framåt och gled två bakåt. Hmm... men på något sätt (som fysikens lagar inte kan förklara) tog jag mig hem. En hel del tack vare de ordentliga vinterstövlar jag inhandlade på en loppis i våras för 45kr skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: malin

mm.. det är viktigt det där med namn om man skall lyckas med den här uppgiften.. spontant låter fjalar bra, fjärlien fjalar. men det känns så klyschigt varenda fjäril heter ju så. hugo är bättre tycker jag, han är luden som en hugo. det är nog bra om du klurar på namnet.. om du vill ha vg.

2010-01-27 @ 22:39:39
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0