Tror jag är klar nu

Här är den lilla bild som jag så duktigt har manipulerat.
Den ligger som bakgrund i den folder jag har gjort, men ni slipper se alla trista textrutor.

Före



Efter


Så nu ska jag skutta iväg till tryckeriet och få hela min lilla folder utskriven. Hoppas det inte blir
något knas. Nyss så började skrivaren här i skolan skriva ut alla mina grejor uppochner.
Jag hoppas verkligen att det var skrivarens fel och inte någon inställning jag har gjort.
Vi bestämmer det tycker jag, skrivare DUM, Madde SMART.

So long!

Kommentarer
Postat av: Hedde

Åh, Photoshop. Kärlek!

Lycka till med diverse dumma apparater.

2010-01-13 @ 16:38:40
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0