Trött och sämst!

Är fortfarande kvar i skolan. Redovisning imorgon och jag är INTE klar.
Vi ritar växter. Min är JÄTTESVÅR! Den är blank och välvd men med väldigt
tunna blad... Helt omöjlig. Det blir fult när man prickar den (tuschprickar) och
jag bemästrar INTE streckkonsten. ÅHHHRR!
Jag borde byta planta! Suck... Jag ville verkligen klara deadline den här gången.
Jag vill verkligen att det ska bli bra!
Jaja... får stå där och skämmas imorgon helt enkelt. Jag har ju i alla fall lärt mig
en hel del nya grejor. Men det är inte riktigt läge att skapa en ny teknik när man
bara har 4 dagar på sig. För hur tusan får man en massa korta tuschstreck att bilda
ett vaxigt, välvt och tunt blad? I don't know.
Pyttsan!

Kommentarer
Postat av: malin

pyttsan heller!

du är allt annat än sämst.

jag måste gå hem från skolan nu, men drar ut på det liite till. ses imorgon. KRAAM!

2010-01-21 @ 23:58:09
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0