Vänner

Jag tassade upp 05.20 i Hornstull. Jag tvångspussade Jimmie hej då 43 gånger,
depp att inte ses på en massa dagar nu när vi har fått vara tillsammans hela julen.
Dagen fortsatte med tågresa från Stockholm 06.25 och sedan med en pinsam tenta.
Eller, det var inte tentan som var pinsam. Snarare min plugginsats inför den, sorglig.

Ja, det var väl tänkt att jag skulle bli i datasalen hela dagen efter det, men först en
liten kaffe. Jag hade ju inte träffat mina klasstjejor på 3 veckor, det har varit mycket saknad!
Fikan blev sex timmar lång, många påtårar och en lunchtallrik, mums och underbart!

Flickorna här är ena riktiga superhjältar!




Kram till dig som var sjuk och missade den längsta fikan någonsin!

Kommentarer
Postat av: anna

fan va surt:(

2010-01-12 @ 19:53:56
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: malin

ja det kräver att man har något speciellt om man ska orka sitta 6 timmar i streck. men shit va härligt det var.

2010-01-12 @ 20:02:25
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0