Det är sommar nu!

Bloggandet har inte varit alltför intensivt nu på sistone. Detta beror på flera faktorer:

1. Vi hade inget internet hemma tills alldeles nyligen
2. Jag har varit på ställen med radioskugga
3. Jag är inte längre ensam och understimulerad i Eskilstuna
4. Det är tokfint väder och jag är bara ute ute ute

Ja det var några anledningar. Mmm...

Nu ska jag iväg på en drop-in dansklass. Samba reagge tror jag att det bjuds. Det är en avancerad klass så jag hoppas att jag inte har tagit mig vatten över huvudet. I övrigt funderar jag på hur mycket stil man får offra för ett par sköna sandaler. Jag är så trött på att gå runt i skor med papperssula. Nu när jag går mot 30 måste jag faktiskt tänka på min rygg och mina benhinnor. Jag har hittat ett par riktiga kärringtofflor som jag nog borde köpa för att dom är sköna, men dom är ju så fula...

Ut i vädret igen nu då!

Kommentarer
Postat av: malin

de e så svårt att hålla igång bloggandet över sommaren.. men de e ok. precis som de e ok att vara tantful på fötterna. du får vara extra fin över allt annat bara :)

hoppas dansen gick bra!

KRAM

2010-06-29 @ 22:31:35
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anna

man får ha fotriktig-sko! men inte på patricia;)

2010-06-30 @ 12:07:49
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0