Ta mig hit


Den här stranden ligger i Sydafrika. Några vänner till mig flyger dit idag. Jag är både avundsjuk och orolig. Har hört en hel del rövarhistorier om Kapstaden. Sen alla dessa sjukdomar, sjukdomar som inte ens finns kvar i Sverige. Usch usch!

Men, så ser man den här stranden, WOW. Tänk att få åka ut på safari, WOW. Uppleva en totalt annan kultur, WOW. Sen så är det ju lite WOW att titta på VM i fotboll på plats också. De får jag väl erkänna. Inte för att jag är någon fantast eller så (raka motsatsen egentligen).

Blir nog en sjukt ball resa.

Ha det helt fantastiskt grabbar! KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Anna

och sen finns det schimpansrehabilteringscenter man kan åka till, o lejonen!

2010-06-05 @ 14:20:02
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0