Alla fyller år!

Igår firade vi Jimmies morbror. Han fyllde 50år. Han är dubbelt så gammal som jag.


Tydligen var Lollo tvungen att bli fotad med varenda blomma i huset. Det hela kändes mycket mystiskt och jag tyckte att det lutade mer åt kistbild än födelsedagsfoto.


Födelsedagsbarnet är allt annat än roat. Le vackert. Se glad ut! VIFTA MED FLAGGAN. Han kör en sån där Paris Hilton-stil med liten söt jycke på armen.




Chili är en mycket bra hund. Han är extra fin när han är så här långhårig tycker jag. Han är en riktig kelgris. När jag försökte sätta ner honom på golvet klättrade han tillbaka upp i famnen.

JUST DET. Min storasyter hade inte blivit kidnappad. Hon var bara väldigt trött efter att ha blivit förnedrad i en 4 timmar lång incheckning där tullpersonalen gick igenom varendaste liten grej i hennes väska. Stackars. Pussa.



Kommentarer
Postat av: Anna

superbraiga chili!

2010-03-23 @ 20:27:08
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0