Dubba film.

Idag blev jag castad av Malin att prata i hennes tecknade film. Jag är en GPS. Jojomensan. Det var en stark insats från min sida. En hel mening fick jag säga i en sån neutral död ton jag förmådde. "Om 500 meter, sväng vänster."

Sen var det Annas tur att dubba. Hon hade alla huvudrollerna i både Malins och Florians film. C'est la vie. Man kan ju inte få allt här i världen.


Anna och Florian snackar taktik inne i studion.


YES, jag fotade er. Bra va?

Idag har jag pratat med studievägledaren för mitt program. Nu ska jag styra upp min skolgång och bli av med alla rester och skit. Hon var toppen. Jag ska på återbesök i slutet av April och då ska alla rester vara klara. I WILL MAKE IT!

Kommentarer
Postat av: Anna

DU KLARAR ALLT!



SNOR bilden till min egen blogghåla

2010-03-23 @ 20:26:14
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: malin

det är inte alla som klarar en monoton gps, bra jobbat!

2010-03-25 @ 10:28:19
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0