En massa kul!

För det första så är jag i Stockholm med min man och det är ju alltid kul. För det andra har jag köpt ett par kick as stövletter från Nelly...


14 cm klack, verry pretty, tänk vad lång jag kommer bli.

Dom här balla skorna ska jag ha när jag går på Lady Gaga! Anna (i våra kretsar även känd som Eskilstunas Lady Gaga) tänkte gå. Jag hade inte tänkt att gå. Men fan, det lär ju bli en sån jävla show och jag går verkligen aldrig på konsert. Det är värt att betala lite kosing för en riktig jävla show! Sen så kan man ju alla hennes låtar vare sig man vill eller inte. =) Så i morse kämpade Anna inne på biljettsidorna och grabbade tag i biljetter åt oss. Duktiga ANNA!

För det fjärde ska jag kalasa med min fina fina vän Tove idag. Lillstrumpa fyller 24 år och det ska firas med skumpa i stora lass! Det ska bli jätteroligt!


Vilka partypinglor. Vad blir det för outfit ikväll Tove lilla?


Kommentarer
Postat av: malin

grymt snygga skor!!

ja hedvig drog ut mej på en liten promenix imorse. vädret var gudomligt. men brände nog bara 20 kalorier ;)

2010-03-05 @ 11:09:04
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

DET SKA BLI AWESOME!

2010-03-05 @ 11:47:57
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0