Hace sol y calor!

Eftersom hela Sverige blev redigt förbannat på snön igår så drog den sin kos! Bye bye!

Jag vill att min syster ska ringa snart och att hon inte blivit bortrövad på sin semester i Israel. Det skulle inte vara bra. Vem ska jag då fika med?

Antar väl att jag får ta mig i kragen tills hon hör av sig och jobba skola. Åhhh, är inte högskola det jobbgaste? Aldrig får man några lov. Man måste ligga på topp hela tiden! Sommaren är ju ledig men den kan inte längre kallas för sommarlov. Sommarlov (det härligaste ordet i världen nästan) är utbytt mot ordet arbetslös. WTF?

Kommentarer
Postat av: Hedde

Här smälter det dåligt får jag säga! Men solen skiner! Du missade magdans igår, och salsa! Ah, jag vill dansa mer nu! Genast!

2010-03-22 @ 11:32:12
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0