Hoppas det blir sol imorgon

Det börjar blir dags att sova och jag är faktiskt riktigt nöjd med vad jag har åstadkommit idag. Jag är ju en sån där fruktansvärt positiv jäkel som tror att veckan ska släpa sig fram och att jag har hur mycket tid som helst på mig för det är ju bara måndag. Jo, så tänker jag alltid och så fastnar jag i rävsaxen. Tur att jag har bra klassisar som peppar och fikar en.

Har tittat lite på Biggest Loser idag. Den här säsongen är inte alls som den förra. Jag gillar ingen och kunde inte bry mig mindre om hur många jävla pound dom går ner. Näe, tacka vet jag säsong 6!
Det är fanemej låg klass på serier nuförtiden. Antingen så är dom rakt av usla eller så har dom varit bra för att sen bli usla. Jag har dock stora förväntningar på säsong 3 av True Blood. Hoppas den börjar snart!

Natt på er mina vänner! Imorgon vill jag dricka kaffe i solen!

Kommentarer
Postat av: anna

sol blir det säkert.

jag har stängt av alla stresskänslor och låssas att det är ok att jag har deadline imorgon. egentligen är det blitzkrieg i huvudet men jag tänker på apor och håller tummarna

2010-03-17 @ 00:34:16
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: malin

håller med, biggest levererar inte som förra säsongen. jag hejjar inte på någon snarare tvärtom, jag vill inte att det ska gå bra för Heba och den pakten gillar inte dom.

ojoj, jag borde ha en tvdetoxmånad, tänk va mycket jag skulle få gjort då.

2010-03-17 @ 16:17:48
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0