Jag gråter och blir arg!

Innombords! Fy fan och föri helvete och ===%&¤#"\][~]["¤&()&¤¤¤##^^^~]}[==== VAD HÄNDE MED DEN ANNALKANDE VÅREN? Tusen meter snö på en eftermiddag i slutet av Mars! Det är inte okej.

Idag har jag bara tittat ut på skitvädret och jobbat med min tecknade film. Lite god tomatsås och pasta lagades också. Nu ska jag och min man titta på film och strunta i det förfärliga vädret och det förfärliga tvutbudet.

Imorgon ska jag träffa systeryster, nyss hemkommen från Tel Aviv. Om hon är solbränd kommer jag bli kräkavundsjuk. Hon kommer garanterat vara solbränd...

Kommentarer
Postat av: Anna

FITTSNÖ!

2010-03-22 @ 15:33:49
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0