Jobbit!

Jag kollade min internetbank för en stund sen. DÅ upptäckte jag att Sats har dragit pengar från mig. WHAT! Jag trodde min frysning gällde mars ut (finns ju inget Sats i Äckeltuna så jag har vackert fått frysa mitt träningskort). Jag tycker att det är så himla jobbit att ringa samtal när man är sur och ska få något fixat med.

Jag fick dock ett helt suveränt bemötande och bara jag kom in med alla papper som visar att jag är bunden till den här hålan skulle det lösa sig. Jag får nog inte pengarna tillbaka men jag får nog mitt kort förlängt med en månad.

I efterhand hittade jag mejlet där det stod om min frysning. JO, det var ju tydligen så att det bara var fryst Januari ut. Den bruden som frös det måste ju varit helt bäng. Hon fick ett papper där det stod att jag skulle plugga i Eskilstuna fram till 2011. Varför fryser man då kortet till Januari 2010?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0