Le partää

Ja kära nån. Vad vi styrde till Jimmie. Inget visste han heller. Han är ju förstås inte dum så han hade sina misstankar. Men absolut inga som motsvarade vad vi hade ordnat. Jag åkte hem i onsdags för att baka tårta. Sista touchen la jag på lördagen då jag pyntade tårtorna med marsipan och annat gott. Jimmie trodde att jag var på jobbet och var mycket besviken över att jag hade tagit ett extrapass på vår enda lediga helg tillsammans... Men det gjorde nog inte så mycket i slutändan skulle jag tro =)

Fredag

På Jimmies födelsedag gick vi och hela hans familj på restaurangen Patricia. Det är en båt som ligger förtöjd vid Slussen för er som inte vet. Det var så dimmigt och slaskigt ute! Vi satt på båtens yttre sida med utsikt ut mot vattnet. Det såg ut som att Sthlm hade försvunnit. Dimman var så tät! Det kändes som att vi satt mitt ute på havet uppe vid Nordpolen.

Lördag, dagen D

Tryffeltårta, check! Hos mor och far och lägger sista handen vid tårtorna.






En förvånad och glad Jimmie.


Ombyte på G.


Jimmies vänner hade gjort heltjusiga t-shirts!


Dom hade även sammanställt en mycket trevlig kalender som gick i samma anda och som lämnade ytterst lite åt fantasin. Halleluja!


Alla ville fira Jimmie!


Dags att äta mina prinsesstårtor i skjortform! Bäst för dig att du ÄLSKAR dom!


Tydligen så smakade dom bra.


Sen blev det dans av alla dess slag =)


David höll i dansklasser vid strippstången... Jimmie jobbar hårt. Pär väntar på sin tur. Kanske är det David som borde hålla i stripteasteaerobicen på Daniel Westlings gym?


Ingen skadade sig.

Det var en helt fantastisk kväll som avslutades först 04.30. Tack alla som hjälpte till att göra kvällen oförglömig för allas vår bästa bästa Jimmie!

Kommentarer
Postat av: anna

vilken trooper du är! superbra frugelifruga (ja, fästmö än så länge)

jag fick en såndär surprisefest när jag skulle flytta till karlstad -00 från mina gamla högstadiekompisar som jag inte ens facebookpratar med idag haha men det var KUL och man känner sig som madonna helt klart. alltså i centrum, inte gammal och övertränad



eller?

2010-03-03 @ 02:15:49
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Elle

Ja va duktig du är!! Vilka tårtor! Mästerverk!! Hade jag aldrig orkat göra :)

Kram

2010-03-03 @ 11:18:05
Postat av: anna

Ja man lär sig varje dag. Se filmen, inga döda och flådda djur, det kan jag lova utan bara stillsam iakttagelse, inte ens narrator utan bilderna talar för sig själva. Och Green, som ligger inför döden som en gammal människa på långvården, hon ser så reflekterande ut, och så besviken



Jag ska prata med Body Shop, min nya politiska titel ger mig rätt till det:D Men colgate, ja det är multibolag så dom blir nog svåra

2010-03-03 @ 16:58:14
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: malin

en sockerbagare som bor i hornstull/eskilstuna och bakar prinsesstårtor mest hela dagen (synkade inte så bra med melodin)

om illustratörsjobben går åt skogs har du en backupkarriär.

2010-03-04 @ 22:48:34
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0