Lördagsmys

På lördagen väntade promenad i solen och fika med Helena. Vi har inte träffats sen i September. Helt knasigt! Vi försökte promenera på Långholmen men tövädret ställde till det lite för fröken Sandberg då hon hade valt att ha på sig tygskor. Mina vinterstövlar däremot klaffsade på igenom gyttja och vatten. Nä, vi begav oss rätt snabbt till gula villan och fikade lite istället.


Helena och en smaskig macka!

På kvällen firade vi Jimmies kompis Lars på en krog i Kungsängen. Jag var bara lite förortsrädd. Vi blev bjudna på mat och sen drog kareoken igång (otippat...).


Jag kommer inte ihåg vad Pär, David och Lars sjöng. Men jag kommer ihåg att det var högt, ljudligt och hellre än bra. Men det svängde.

Kommentarer
Postat av: Perry

WHISKEY IN THE JARRR-OOOOO!

2010-03-22 @ 23:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0