MÅNDAG!

Men så här såg det ut i lördags!


Annas fantastiska sushi. Mmm vad gott det var!




Det är ju förstås väldigt kul att åka buss. Arvid är inte riktigt av samma mening. Han skämdes för att vi höll på att tramsa på bussen. Alltid får han skämmas...


De glada festdeltagarna =)

Det var en galen och rolig kväll! Jag har många fler bilder men dom är så äckligt posiga att jag skäms. Jag kör värsta Mary-Kateplutet rakt igenom. HAHA!

Måndag på riktigt.
Idag började en ny kurs i skolan. Vi ska göra en utställning om kärnkraft som ska finnas på Länsmuseét i Västerås. Än så länge fattar jag inte mycket. Det är någon sorts projektkurs och allt är fritt, litteratur, koncept... Hmm. Det faller nog på plats. Efter Påsk.

PUSSPUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

du måste maila bilderna till mig så jag har! it was fab through and through!<3

2010-03-31 @ 19:14:24
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0