Nu e de slut på veckan...

Snart åker jag till Stockholm. Hade tänkt hinna klart med en bild innan bara. Men det kommer jag inte hinna. Ska rita en vetenskaplig bild av en påsklilja och måste disikera den för att kunna rita av en yttepyttedetalj på den. Jag äger ingen stereolupp att titta igenom så det får vackert vänta tills på tisdag när jag kan sitta i skolan.

Ikväll ska jag på Boogie Woogie på Stampen med mina fina Stockholmsbönor. Vi ska dansa och sjunga med till Chim Chim Chimmey. Det är bandet Jump for joy som spelar. En av mina vänners pappa spelar trummor och vi har ju lärt känna de andra farbröderna också. Dom tycker att det är roligt när vi är där. Vi dansar, sjunger, dricker New Castle och blir bjuda på Jäger av bartendrarna, som vi också har lärt känna. Vår populäritet kan ligga i att vi är cirka 20 år yngre än de övriga besökarna... =)


Så här charmiga var vi sist vi var där och stöka... Jag ser ut som en 15åring som försöker se vuxen och halvporrig ut. Uj uj uj.

Kommentarer
Postat av: anna

grymt! ha så skoj. nästa helg blir vi berusade!

2010-03-19 @ 15:47:14
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Åhå! Nästan så jag blir avis, men bara nästan. Jag ser mycket fram emot min kväll i soffan med premiären av Så ska det låta! :D Men det var längesen vi svängde på dansgolvet i Eskilstuna nu. Får bli snart!

2010-03-19 @ 15:57:52
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0