OnsdagsStockholm

Idag leddes föreläsningen av superkreativa Anders. Vi fick släppa loss kreativiteten på en hel massa olika sätt. Japp. När Anders leder föreläsningar vet man aldrig vad som kan hända.

Jag har åkt tillbaka till Stockholm. Det är ju en massa lediga Påskdagar. Jag jobbar i och för sig lördag, söndag men jag får ju vara så gott som ledig torsdag, fredag och måndag (måste slänga in lite skola också). Dunderbra! Jag har redan ätit tre bitar godis. Men jag är inte mycket för det söta, när jag äter sött blir jag faktiskt bara mer sugen på salt, ostkrokar och chips. Hmm... onsdagsmys?


Kommentarer
Postat av: malin

huj jag får ångest då jag tänker på skolan. vill inte ha samläsningskurs med jobbigt grupparbete :( spelar ingen roll hur mycket cheerleaderanders hejjar på.

2010-03-31 @ 19:05:09
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0