Så vare fredag igen.

Jorå.
Jag smet hem till Stockholm redan i onsdags. Jag hade hemlängtan och vår lärare håller ändå inte i några vettiga lektioner.

Sitter vid datorn och dricker lite kaffe. Snart ska jag gå ut med min kära svärmors hund Pluto. Han är en riktig sömntuta, verkar inte vara särskilt bråttom för hans del. Annars så lyckades jag förkolna x antal smörgåsar imorse för jag tyckte inte att dom blev tillräcklig rostade... "tänk på barnen i Biafra*" Nä, jag struntar faktiskt i dom och slänger de smörgåsar som är fökolnade in i själen. Spelar liksom ingen roll hur mycket man skrapar bort från ytan. Den rökiga smaken är där ändå.




*Biafra finns ju inte längre. Det var en självständig stat i Nigeria mellan 1967 och 1970. Tre ynka år och ändå står sig talesättet. Tungt.


Kommentarer
Postat av: anna

haha. men man kan posta till annat afrikanskt land, maten man inte orkar alltså. det måste ju vara så dom menar?

2010-03-12 @ 14:01:08
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: anna

och du, klicka ur att man måste skriva in bokstäver när man lämnar kommentar. blir galen på alla obegripliga randomkombinationer! jag är ingen spammande computer

2010-03-12 @ 14:02:07
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Hedde

Åh, skönt med långhelg! Hoppas du får det fint!

Men du, nästa vecka åker du inte hem lika tidigt va?

Det är ju filmkväll på gång!

Kram.

2010-03-12 @ 15:36:16
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0