Trasig


Sova med smink... hmm. Jag vågar knappt tvätta av det, alla mina ögonfransar kommer åka med. Gårdagens fest blev tung. Blandningen av Törlys och Smirnoff och Martini blev för mycket för lilla moi. Spritångesten ligger tung... Det är dumt det där med för mycket sprit. Man kan ju tycka att man borde ha lärt sig efter ca 10 års experimenterande. Det dummaste är att en kväll som slutar på toa gör att man bara kommer ihåg toan. Man tenderar att glömma allt roligt innan man hamnade där.

Jag hade MYCKET roligt innan jag hamnade där.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: malin

ajaj.. alla trillar vi dit lite nu och då, så e de bara. verkar som ni haft en rolig kväll iaf. tråkigt att missa :(

ät lite oskroka nu så orkar du dansa sen.

KRAM

2010-03-28 @ 15:47:33
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

det var allt man inte brukar uppleva på en fest med föräldrar and then some!

2010-03-29 @ 01:40:03
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0