Detta eviga tågåkande! Jag blir så trött! ...

bild274 (MMS)

Detta eviga tågåkande! Jag blir så trött! Det är något jag längtar efter i sommar, att slippa åka tåg två gånger i veckan. Jag skulle nog ALDRIG palla att pendla varje dag som somliga gör. Imorgon ska jag ju sjunga nationalsången på Racketlon SM. Det är inte alla som vet vad racketlon är. Det låter som en låtsassport tycker jag. Men icke! Man tävlar i flera olika racketsporter och den som är bäst i flest vinner. Förra året vann min kompis kille. Jag är rätt nervös. Är ju inte särskilt rutinerad längre. Imorgon kommer knäna darra. Jag intalar mig att det är nyttigt att utsätta sig för sånt här. Sen så är det ju mycket kul med uppmärksamhet. Alla som känner mig vet att det bor en ganska så dominant center stageare i mig. Nä, nu ska jag nanna lite. Kan aldrig hålla mig vaken på det här tåget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0