En trivsam kvällspromenad gör gott för sjä...

bild233 (MMS)

En trivsam kvällspromenad gör gott för själen. Det regnade bara lite granna. Skolångest rensas bort på ett rätt effektivt sätt i skogen, försvinner ner i mossan ungefär. Det löser sig, så att säga. Jag är så glad i magen för jag tänker på helgen som kommer. Först Gaga på fredag med bästa Anna och bästa Malin. Sen på lördag ska bästa David firas. Jobbit bara att jag ska på livräddningsutbildning kl 8 på söndag. Men men, det är smällar man får ta. Jag kan planera mycket, men inte allt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

tjihoo då ska vi livrädda ihop på sönda! :) pax för att jag får dra dig i livbojen precis som förra året, du är liksom av lagom storlek för mig ;) hehe.. varför ska man anstränga sig i onödan! kram

2010-05-04 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0