GAGA SÅKLART!



Malin blir Gaga


Madde och Anna på väg mot att bli Gaga


Kittade och klara. VILKA PUMOR!


På väg mot tuben. Alla människor älskade oss förstås.


Rulltrappa!


Fräsiga sisters in crime!


Ben...


Rosé i tandläkarmugg på tuben. Can't beat the feeling!


Kön var LÅÅÅÅÅÅNG... Tur att vi hade med oss en stödbanan var.


Intervjuade för Aftonbladet blev vi också. Vi stod ju ut så att säga. Resten av fansen hade en blomma i håret på sin höjd. Kom igen! Det är ju Gaga vi ska se! LEV LITE! Den sopiga reportern slarvade med både citat, åldrar och var vi bodde. SOPA SOPA!!!


Äntligen inne!!!


SNART DRAR DET IGÅNG!


Det lilla ljuset på scen är Gaga.





Man blir GLAD!




Det ser ut som att jag sträcker ut tungan av förtjusning. Men så är icke fallet. Det är det rosa innanmätet av min svartmålade mun som syns...


Mycket folk...


Den glittrande rundeln var Gagas omklädningsrum.



Se så tjusig hon var när hon kom ut därifrån.


Monster på scen, monster i sängen, om det är någon som är bekant med låten.



Bad romance! WooooooOOOOOOwaaaaaoooooOOOOO...




Hon avslutade med THE CLAW.

Sen bar det av till Hell's kitchen. Det var sagt att Gaga skulle dit. Vi hade ordnat lista (inte ens för Gagas skull betalar jag inträde på det stället...). Tyvärr kom hon inte dit. Hon gick till Collage istället... Skit. Vi roade oss ändå. Var stolta över våra utstyrslar, dansade och drack vin. Men Stureplan... Jag är nog färdig med dig.



Hade hellre blivit kindad av Gaga... Men jag fick ju faktiskt en puss av Tore. HAHAHAHA. Eh... ska vi ta en sån där pussbild eller? Han var visst rutinerad, haha.


Vi tog de B-kändisar vi kom över. Soran gör tummen upp.


Jag har censurerat resten av bilden... Men ostbågar och chips skulle vi ha! Dagen efter mådde inte magen bra.

Kvällen har börjat falla på plats för mig nu. Det är alltid så skumt att gå på konserter. Man blir så euforisk och närvarande när den håller på men sen efteråt känns det som att man inte ens var där. Men jo, vi var där och JA det var så JÄVLA BRA!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Skitcoolt :) Kan tänka mig att ni var snyggast av alla! Synd me gaga o efterfesten men vaddå ni träffade ju på några riktigt heta "kändisar" :)

2010-05-11 @ 15:01:38
Postat av: malin

jag bara myser av att se alla underbara bilder. vill igen!

2010-05-11 @ 18:09:57
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anna

vill mera mera mera!

2010-05-11 @ 19:30:19
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0