Helgen känns...

Trots att jag sov ca 11 timmar inatt är jag seg så seg... Det är roligt med händelserika helger men man är ju inte nitton längre. Det är FAKTISKT skillnad. När jag var 18-19 festade jag varje fredag, lördag, ibland onsdagar också. Det var ju inte lite party heller. Drinkarna var billiga och som tjej gick man in gratis överallt, mer pengar till drinkar och sen stannade man tills det stängde. Dessutom jobbade jag varje helg. Men jag har inga minnen av att jag var så överdrivet bakis... Nä, inte trött heller. Nu räcker det ju för tusan med att jag har fått en timme sömn för lite för att jag ska bli en zombie. SCHKOMT.

Nu ska jag redigera bilder från helgen så att jag kan visa för er alla sen. PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag är också helt slut... man är ju förfan snart tretti!

2010-05-11 @ 11:16:38
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0