Long time no write...

Dagarna rullar ju på för satans fort numera. SÅ MYCKET SKA BLI KLART INNAN SOMMAREN! Dom senaste dagarna har jag varit på fest, brunch, lägenhetsvisning, jobbmöte, grupparbetsmöte och blivt ombedd att sjunga nationalsången på Racketlon SM lördagen som kommer. Det har blivit något av ett årligt gigg. Rösten måste snabbtrimmas. Tidigare år har jag i alla fall fått en månads heads up men i år fick jag en vecka.. Ihh! Nu får det bli en hel massa mia o maria, doremi och gå ner i källaren, om mina grannar förblir ostörda har jag gjort ett dåligt jobb.

Nu ska jag äta en tidig middag eller en sen extralunch. Det bjuds fullkornspasta med keso och bladspenat. Kolhydratsladdning inför kvällens träningspass! Lite beachsatsning... det är ju smått obligatorisk för oss flickor skulle jag vilja påstå. Man måste känna sig fit när man sitter på stranden och dricker öl och äter glass.
HAHAHA! Nä, dom tankarna släpper man ungefär samtidigt som man trycker årets första Greklandsgyro med pita och pommes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0