Päivi Hacker

Har precis tittat på avsnitt 8 av Hollywoodfruarna. I reklampauserna tränar jag på att prata som Päivi. Jag älskar henne. Hon är underbar. Man måste se för att förstå. Hon väljer ut leksaker...

den här är kul
den här är kul
den här är myyycket kul
den här är kul
den här ser bra ut
den här ser myyycket bra ut

Hon bär ett rosa diadem med rosett och en leopardjacka. Hon pratar om sig själv i tredje person. Med all rätt, hon är ju Päivi.

Sen så har vi fru Montazami, som citerar svenska nationalsången: Du gamla, du fria, du självögda nord... eller nåt sånt *leende*.

 

Pussa Maria, pussa Päivi!



Kommentarer
Postat av: Anna

mina favoriiiter!

jag hör hennes röst i mitt huvud när jag läser monologen.den här ser bra ut! lena! snugga

:D

2010-05-04 @ 10:07:48
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0