Politiskt engagerad

Ja, det borde man ju vara idag. Men det är inte riktigt min kopp te att ha bohempysselafton och måla plakat och sy lustiga dekaler, kanske dricka örtte och sen gå ut och gå i långa långa tåg, för det är så det går till (skulle i och för sig samla ihop många steg på min räknare...). Ja ja, jag kanske bara inte är en sån särskilt insatt person, om jag engagerade mig mer inom politiken kanske jag skulle bry mig. Kanske skulle jag vilja måla plakat och skrika. Men nu, idag, nej tack.

Jag återgår till soffan, macka och en gammal Klick, det är några misslyckade kollagenläppar jag måste uppdatera mig om.


Valborgskvällen blev fantastisk, massa mys med tjejorna och sen en hejdundrande 25årsfest hos Pär. Precis som det var tänkt helt enkelt. Kalas på mycket hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag kör hemmagris jag med. jag är ruskigt bakis idag. dålig. varit på toaletten kanske 1000 gånger? nästan:)

2010-05-01 @ 15:22:37
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0