Si så där sjuk...

Jag är fortfarande lite si så där sjuk. Eller överansträngd och undermedvetet stressad... Jag är inte helt säker...

Jag sitter och jobbar skola i alla fall. Mitt Flash-projekt bara krymper och krymper. Jag ser jättemycket fram emot att börja trean men jag är inte så sugen på att slutföra tvåan. Men jag ska inte klaga. Det är bara att kämpa på hej och hå.

Idag är det ju tokfint väder och jag hade lovat att gå ut med Pluto på dagen idag. Vad synd att skolarbetet fick stanna hemma medans vi var ute i solen och hade det bra. Idag ska vi lägga sista home stylinghanden vid lägenheten här i Hornstull. Det ska bli kul. Imorgon kommer fotografen och mäklaren. Jag var ute och fotade lite omgivningsbilder. Tänkte att det kan vara bra att slänga med bland lägenhetsfotografierna. Titta...


Där är början av vår gata om man står och tittar från Långholmen. Inte illa pinkat det inte!

Jahapp... skola vare ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0