Vatten över huvet.

Skjuta upp skjuta upp...
Ack och ve, klagan klagan! Den här Flashprogrameringskursen jag har nu går åt pepparn. Den är lika svår som 3D-illustrationskursen jag hade förra året var. Men i den kursen hade vi världens bästa lärare med världens bästa tutorials och världens bästa övningsuppgifter. Det var tungt men det gick galant. Nu... jag orkar inte ens lyssna på Flashlärarens virr. Vill inte gå dit, skolkar, får ångest för jag kanske missat nått (vilket jag hittills inte gjort). Google är min vän i det här projektet. Men var tusan ska jag börja?

Bara 4 veckor kvar nu. Sen är det sommar. Malin, Stina, Helena, är det dags att börja pakta nu? Hjälpa varandra?

Kommentarer
Postat av: kristina

Ja! Hjälp!! Jag har helt tappat riktningen. Jag vet inte vad jag håller på med. Inte är det målinriktat skolarbete iallafall. Jag var på lektionen idag, men gjorde absolut ingenting som har med kursen att göra. När det väl skulle hållas genomgång så försvann jag ut för att prata i mobilen istället, så jag kan tyvärr inte säga om vi missade något. Jag var ju så optimistisk för ett par veckor sen.. Jag vill ju lära mig flash. Varför känns det så svårt? Det behöver det väl inte vara?

2010-05-04 @ 14:01:15
Postat av: malin

mm.. pakt here we come.

2010-05-04 @ 23:08:09
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0