Måste ju berätta...

om förra helgens snurrkväll.

Vi var hos Hedvig först och förfestade och firade att hon skulle fylla år. Sen åkte vi hem till mig för att det var en schabrakstor Halloweenfest i mitt hus, hela fjärde våningen var nattklubb. I trapphuset klättrade zombies, madrasser och på dansgolvet stökade kakmonstret runt med hippies och diverse Twilightvampyrer. Stämingen var helt galet upptrissad.

Utanför porten, ja precis utanför satt tre zombietjejer på rad och kissränderna letade sig ner längs med trotoaren, UÄCK! Vad är detta för fest? Vad är detta för stad? Blä! Man fick parera kisset!

Jag visar Anna min Mac-Book vacum

Jimmie, engagerad i tjejsnack? Nä, han tänker nog på sin framtida I-pad.

Isabella von Blodöra?

Jimmie är fransk, Malin har rymt från familjen Adams och Anna är Crowlady

Va saru? Vem vare som kasta?

Mina, en väldigt söt demon.

Dekorationer, delar av svarta sopsäckar.

För alla Twilightfans därute... suddig bild och tyckande händer till trots, KICK ASS!


Dunka dunka!


Vi drog rätt snabbt vidare till Filials Halloween/Reaggekväll.

Demon och Isabella i baren.

Kristin var en VÄDLIGT läskig tant!

Börjar bli dags att gå hem nu...


Det var trevligt på Filial men jag blev för full... var ju några månader sen sist. Jag kör en bängfylla en gång i kvartalet ungefär.

Jahapp, Jimmie eskorterade hem mig och jag fick parkeras på toagolvet. Där satt han med mig och var en hjälpsam man i en timme tills jag hade "lugnat ner mig"... hrrm. Jag låg där på golvet naken under en filt, Jimmie går och lägger sig. Vad händer? Brandalarmet börjar tjuta. Jimmie kollar ut och ser rök i hela korridoren, inte brandrök utan vit rök som sticker i halsen och ögonen. "Madde, brandalarmet går, vi måste ut!" ... "Nä, i-n-t-e nu, det är falskt, det är alltid falskt, i-n-t-e nu, jag orkar inte" ... "Jo, vi måste, ta på dig dom här, annrs bär jag ut dig naken!" Någonstans i virret hörde jag allvaret i hans röst. Jag fick på mig kläder (eller näe han fick på mig kläder). Vi tog oss ut via nödutgången och jag damp ner ute på en bit betong. Jimmie hämtade en filt från en ambulas som hade kommit tillsammans med 3 brandbilar och två polisbilar. Jag fick en orange landstingsfilt runt axlarna och kände mig som ett allmänt offer. Oj oj...

Vi behövde inte vara ute länge. Tydligen hade någon lekt med pulversläckaren. Var vitt överallt!

Dagen efter, ja inte mådde jag särskilt bra, but I'm alive. Nu dröjer det väl 3 månader innan det är dags igen. Tur att jag oftast bara ballar ur när jag är med Jimmie, då slipper jag få kräks i håret... näe stackars Jimmie. Han får aldrig balla ur, jag hinner alltid först. TACK MIN FINA FINA MAN! Tack för att du står ut med din lilla fulla fru. Puss puss till dig för alltid!




Tack Mina, jag snodde lite bilder från dig :)

Kommentarer
Postat av: Anna

och jag stal bilderna från dig!

2010-11-15 @ 21:29:31
URL: http://orangutangen.blogspot.com/
Postat av: Minoliitaa

Hahaha den här Kristin ser jääääääätteläskig ut!!! :D

2010-11-17 @ 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0