Men heeeej...

Jag är ju förjordat usel på att uppdatera nuförtiiin. Helgen kom och gick. Jag jobbade. Fick handsaks med en flicka med hjärnskakning och minnesförlust. Det är farligt att åka vattenrutschbana.

Annars så firade jag, Jenny och Lova att Lova har fått ett flashigt jobb. Vi skålade i Moét och livet lekte. Sen gick vi på en trevlig hemmafest hos Lovas sjukgymnast som inte alls var hennes sjukgymnast men som skulle ha kunnat vara det. Lovas kropp är trasig alltsom oftast.

På söndagen fick jag komma hem till lagad mat och min fina man. Det var dejligt.

Idag har jag och Helena styrt inför vårt braschanalysmöte med Svenska grafikbyrån på fredag. Sen att 90% av tiden gick åt att äta bulle, dricka kaffe, äta soppa och macka och dricka te och ha det allmänt himla trevligt är sånt som händer. Bra skit.

Nu ska jag kolla till min fisklåda. Det doftar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0