Onsdagen då snön kom

Ja, väldigt mycket snö. Nu kan det väl bli sommar igen för tusan?

Snart ska jag iväg och träna med Lova. Det blir lite läskigt. Hon är så stark. Jag har träningsvärk sen igår och trött som tusan var jag imorse. Det tar på en att hatta fram och tillbaka. Kom hem halv tolv och damp ner i sängen och somnade direktbums.

Jag ska träna med Lova som sagt. Hon har fått ett kompiskort på Sats som jag ska få utnyttja i en vecka. Jag ska allt visa henne vad jag går för. Sen ska jag gå hem och dö lite granna. Nu ska jag ladda med något kolhydratigt! Ska göra andra grejor idag också förstås. Men dom är tråkiga så jag berättar bara om det som blir roligt istället... CIAO!

Lova på gymmet... Kanske inte din bästa bild Lova men jag hade ingen annan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så där vältränad är inte Lova.

2010-11-24 @ 14:31:54
Postat av: Andreas

Det var alltså jag som skrev ovanstående, det står jag för! Men det är svårt från iPhone!

2010-11-24 @ 14:34:07
Postat av: Tofve

Jag som ville att ni skulle följa med mig å klättra idag! Jag litar mer på att Lova skulle fånga mig om jag faller än en viss annan. Nu får jag gå ensam mot förnedringen.

Om jag har alla lemmar i helt skick kanske vi kan prova igen i helgen...

2010-11-24 @ 15:05:15
Postat av: Lova

Det var ingen som tvivlade på att den kommentaren kom från dig Andreas trots att du missade namnet! Observera att jag lyckades få till mitt namn trots iphoneanvändande..

2010-11-24 @ 17:40:31
Postat av: anna

vad roligt! heja madde och den starka kompisen!

2010-11-26 @ 21:13:04
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0