Hej mina vänner!

Idag skulle jag dansa trodde jag. Men ingen kunde och jag vill ju inte dansa själv. Jag vågar nog inte riktigt vara nere i vår danskällare ensam. Näe.

Så, startsträckan till att börja jobba kan ju vara lång. Hmm. Speciellt när jag trodde att jag skulle få sprattala lite med benen innan.

Jag har gjort en liten portfolieblogg i alla fall. Tänkte att det kunde vara bra när jag söker praktik. Praktikhelvete. Det är väl en jättekul grej men fan asså, att fixa och söka när jag inte har en aning om vad jag vill bli när jag blir stor känns helt hopplöst. Tänk om dom skulle fråga: "Var ser du dig själv i framtiden? Vad är det du brinner för?" Mina svar skulle ju bli: "Ehh, jag vet inte... Jag älskar att dansa."

Var det inte Illustratör du var? Eh jo... hrrm. Inte så noga, dansa är roligare.

Som ni märker är det ju något av en vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv-vad-vill-jag-göra-med-mitt-liv-kris som pågår just nu. Det får ni allt stå ut med.


Om ni vill titta på mina gamla skolarbeten kan ni gå in på madebymljungholm.blogg.se.


Kommentarer
Postat av: malin

jaedu den gamla krisen kommer och går lite nu och då. gäller att ta dagen som den komme och inte oroa sig för mycket (lättare sagt än gjort). idag tog jag dagen som den kom och beställde en tangel teezer. hurra vad jag längtar! och jag längtar tills förkylningen är borta så jag kan dansa igen!

2010-10-14 @ 20:18:26
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anna

fan vad lik du var på porträttet, inte som jag som disneyskurkat till mig, enligt peter.

fin blogg, man ska ha flera, det är kul!

2010-10-18 @ 23:15:20
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0