Nu är onsdagen slut

Ni kanske tror att jag har gått och dött eller nått! Mäh, näe! Jag var kanske lite smådöd i själen här igår, men så får det vara ibland. Jag känner mig sååååå TRÖTT! Jag skulle kunna sova och sova och sova...

Igår var jag på Body Combat med Anna. Det var precis så smålarvigt som det låter. "Vad är det vi kör? B-OOOOO-D-YYYYYYY C-OOOOOOOOOOO-MMMMMMMMM-B-AAAAAAAAAAAA-T" JABB JABB HOOK, ROUND KICK. Om vi säger så här, ledaren var väldigt engagerad. Vid ett tillfälle skrek hon ut "JAG FÅR EKSEM!." Okej... Hon sa aldrig varför.

Idag har jag kört teaterrep - äta - sova mitt på dagen - äta - skola - träna. Jo. en rätt bra dag. Hade behövts lite mer skola bara. Vi tar det imorgon. Jag ska vara positiv nu! Inte bara gotta mig i skol -och framtidsgnäll. Jag blir ju alldeles trött på mig själv. Inte för att något har gått så särskilt mycket framåt, men en positiv inställning kan ändra mycket. JAPP!


PA POW åt mig själv! Och en ROUND KICK i arslet till alla som behöver få den där ändan ur vagnen.

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG TYCKER OM HENNE, oj caps, som om jag vill försvara något? orkar inte ändra. man borde kunnamarkera text man råkat versala och högerklicka och ändra till gemener. fixa det microsoft! eller äpplet. dom lär göra först.



det roligaste är när folk råkat använda caps i chattar och folk skriver:skrik inte!

2010-10-27 @ 22:10:54
URL: http://orangutangen.blogspot.com/
Postat av: malin

hejja hejja!!!

2010-10-28 @ 08:19:58
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0