Nu ere slut på veckan

Mina ambitioner om att gå upp tidigt har fallit alla dagar den här veckan. Sömnen har vunnit över motivationen varje morgon.

Idag har jag gjort en tenta. Jag hade inte pluggat till tentan. Inte ens försökt lite grann (för inte tusan räknar jag med de tio minuter jag klämde in precis innan det var dags). Hmm. Min tentahybris har allt fått sig en törn. Jag har alltid glidit igenom, ibland till och med fått VG utan att veta hur det gick till. Hjärnan min är bra för det mesta. I alla fall, om jag glider igenom den här är det fanemej ett smärre mirakel. Det GÅÅÅR inte. To be continued, som man säger på teve.

Jag har precis ätit min lila fisksoppa efter ett svettigt pass med dansbruttorna. Vi är så jävla bra! Snygga är vi också, oj oj oj. Schicki schicki! Någon som vill ha en färgsprakande julshow till sitt företag? Eller kanske ett kick-off-spektakel till våren? Ey???


Puss på er alla fina underbara folk!

Kommentarer
Postat av: malin

ja klarar jag tentan då tänker jag gå till harrys och beställa en flaska skumpa... eller nått.

2010-10-22 @ 19:48:44
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0