Sömn

Igår sov jag en stund på dagen för att jag var så svinigt trött. Sen på kvällen gick jag och la mig vid 22 för att jag var så svinigt trött. Jag låg och slökollade på teve för att varva ner lite. Men vad händer? Jag blir pigg! WTF? Jahapp, så somnade jag inte förns någon gång efter 2. Jag hade nattlampan släckt, nattlampan tänd, jag hade teven igång, jag stängde av teven, jag blev kissnödig, tvingade mig själv att ligga kvar, misslyckades, gick på toa, satte igång teven, blev hungrig, ignorerade magsmärtor, stängde av teven... Ja ni förstår själva. Inget funkade.

Ska man behöva köpa Rohypnol från Estland?

Mitt sänggående har blivit jinxat! Vad ska jag göra för att bryta den här dumma tärande trenden? Någon med bra förslag? Det här har hållt på i tre veckor nu (förutom på helgerna då antingen Jimmie eller en flaska vin får mig att sova gott). JAG ÄR TRÖTT!

Kommentarer
Postat av: anna

jag vaknade kl 3 i natt och gick ut med arvid:s bara tokigt

2010-10-29 @ 15:20:29
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0