Dag innan resa

Jag har haft en riktigt trevlig torsdag. Den började med ett väldigt givande handledningstillfälle lite för tidigt imorse. Sen gick jag hem och tog en tupplur. Efter den fikade jag med Anna och sen bar det av till danslokalen för lite koreograferande. Sen tog det rätt lång tid att ta sig hem till Stockholm för det var något elfel i Älvsjö. Men hem kom jag. Hämtade ut min kamera som varit på lagning, mötte upp mammi och åkte till Örby. Där hade pappa lagat Malaysisk köttförslimpa med ris och chili -och gurk-raita. MUMS! Sen fick jag skjuts hem av pappi och en stor kram.

 

Maten är serverad!

 

Lilla Misslan vill också ha!

 

Jag är färdigpackad och klar inför imorgon. 03.20 hämtar taxin. Nog bäst att sussa i några timmar nu.

Natt och puss! Ha en toppenhelg allihopa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0