Det är sent på kvällen!

Hjärnan jobbar i hundraåtti!

Det är så mycket som händer just nu. Allt fokus ligger utanför skolan dock. Måste fixa skolan... ni har hört det förut (så ni visslar me mig ba... ungefär).

Mest är det dansen som snurrar i huvudet. Företag ska startas så att vi kan ta betalt. Vårt första jobb ligger på lur bortom bergen in i Mars. Inga papper är påskrivna... Kanske det skiter sig i sista minuten? Dumma negativa tankar bubblar upp till ytan. Kan man skriva ihop ett avtal själv som man sen ber om påskrifter på? Hmm... Måste kolla upp det. För tusanemej, jag tänker inte stå där och bli lovad guld och gröna skogar för att sen snubbla över tröskeln och hamna i Mordor. No Sir!

Sen så har jag sytt och sytt och snart är min dräkt klar! Fjädrar har jag också beställt, hoppas verkligen att dom är fina när dom kommer fram och hoppas verkligen att jag inte förstör dom när jag ska försöka fästa dom vid min "sambahjälm". Vad man tar för sig ibland va...

Dessutom har jag ju köpt gymkort och det ska utnyttjas till tusen! Idag körde jag, Anna och Malin cross shape och imorgon ska jag dra med mig Helena på mördarboxpasset. Sen blir det vila i några timmar innan det är dags att köra igen =)

Okej. Jag ska nu försöka somna innan kl tre... NATT!


Kommentarer
Postat av: anna

vi tränar i samma utsträckning som madonna!

2011-02-10 @ 11:03:38
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0