Djupt andetag

Godmorgon allihopa!

Jag har precis kommit hem från mötet med min exjobbshandledare. Lite klokare blev jag. Men SUCK för att komma på ett nytt förslag till exjobb! Det nya förslaget ska vara inne senast måndag, men det kan dom ju glömma! Jag sa det till min handledare också, men jag formulerade mig inte riktigt så. Jag sa mer "Det kommer inte vara möjligt..."

Funderar på att göra något om ätstörningar. Det är aktuellt, engagerande och intressant. Om man skulle ta och göra ett arbete om hur man skulle kunna gå tillväga för att få ut information till dom som är i rikszonen. Nu fokuseras ju allt på dom som redan är sjuka. Mmm... Hjälp mig bolla är ni snälla. Någon som vill ta en tänkarfika med mig kanske?

Just nu sitter jag och tar en kopp kaffe med mig själv. Det är tråkigt. Ute är det förjävla kallt. Jag är så gruvjävligt trött på den här förbannande vintern nu. URSÄKTA MIG! Är det meningen att det ska få vara vinter med snötäcke i över fyra månader? It aint right!

Ser ni blicken? Vi kan döpa om den här korren till Madde på momangen.

Det här är jag, i snön, förbannad.


Kommentarer
Postat av: malin

jag skall vara en idéspruta under dagensfika :) de här fixar vi!

2011-02-24 @ 13:15:47
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Orangutanna

imorgon efter blairs underliv

2011-02-24 @ 20:25:33
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0